October 26, 2009

Dilemma




Stress gua memikirkan.
tak tahu nak pakai sport rim apa.
sport rim yang gua guna selama ni gua dah tolak. lebar sangat. sampai kene fender bila lowered.
kureng la kalau layan lap kete tinggi..
rosak tayar.. rosak paint job.

October 20, 2009

Buasir!

Buasir adalah pembengkakan saluran darah dalam dubur akibat proses meneran kuat semasa buang air besar. Struktur itu membengkak, selepas beberapa lama, ia hilang sifat kekenyalannya lalu terjulur keluar dari lubang dubur. Faktor lain termasuk mengandung, keturunan, tua, sembelit dan cirit-birit.

Buasir boleh menbawa kesakitan kepada sesiapapun pada bila-bila masa, mana-mana tempat jua.
Tanda-tanda untuk buasir adalah berlainan untuk setiap individu. Dan anda mungkin pernah mengalami salah satu atau kesemua tanda-tanda ini.

-Pendarahan semasa menbuang air besar.
-Kegatalan pada lubang dubur.
-Rasa sakit yang berdenyut-denyutan.
-Gumpalan keras yang terkeluar dari dubur.
-Kesakitan atau ketidakselesaan semasa buang air besar.
-Kadang-kala merasa kesakitan yang kuat dari dubur.
-Perasaan gumpalan dalam dubur.

Terdapat 2 jenis buasir iaitu dalam dubur (buasir dalaman) atau luar daripada dubur (buasir luaran).

Bagaimanapun, buasir dalaman boleh terkeluar dari dubur dan menyebabkan sakit yang parah. Kedua-dua jenis buasir ini boleh berlaku secara berasingan atau serentak.

Menurut satu anggaran, lebih daripada 50% populasi dunia akan menghadapi masalah buasir bila menjangkau 30 tahun.

-------------

1 GORE!!!!!!

Screaming of Decapitated

October 14, 2009

Volksworld Show 2009

Gua malas nak update apa2.

luorang layan je la clip ni.

zasssss~~

October 9, 2009

3 Cokelat

Ibu Guru : "Topan, kalau kamu punya enam potong coklat dan ibu meminta tiga potong, berapa sisanya?"

Topan : "Enam, Bu Guru!"

Ibu Guru : "Salah, Topan. Yang betul tiga!"

Topan : "Tidak, Bu Guru. Tetap enam. Soalnya saya tidak akan memberikannya!"


----------------

Lucu kan??!!

October 8, 2009

Pilah Ahoy

Gua minggu ini ada kat Kuala Pilah.
mana dak2 kete katak Bahau nak racing, cocok la gua.

p/s minimun nak cocok kene ada twin carburetor 45mm. kurang dari tu sedot asap je laa luorang.





-----------------------------

Gambar hiasan