December 21, 2010

Bakar Line Lagi

Ditujukan direct kepada Din Akar.

KLMJ tak habis-habis.

Jom race!

p/s cameraman diperlukan.

December 18, 2010

Ayah bangga dengan cita-cita anak.

Seorang dokter nampak senang ketika puterinya yang masih kecil bermain-main dengan stetoskopnya.

"Ya, Tuhan, terima kasih banyak, puteriku ternyata ingin mengikuti jejakku sebagai seorang dokter," katanya dalam hati sambil tersenyum.

Si kecil kemudian mendekatkan stetoskop itu ke mulutnya dan berkata, "Selamat datang di McDonald's. Bapak nak order apa?"


-----------------

ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz

December 14, 2010

Siram lah air kalau layu!

tak reti - reti ke apa? itu pon nak ajar. pffft!

tapi teratai boleh siram air ke??

sedap lagi bunyi enjin kete din akar yang selow tu...

December 9, 2010

Kembali Beraksi!

Kereta gua dah kembali running!

Awas kereta-kereta jahat diluar sana!!!

terutama Din Akar, 400meter je. kecut teloq ka?!

sekian terima kasih.

p/s Jimbo, kalau lu nak cucuk belakang, stanby topeng kalis asap. banyak asap lu makan nanti!!

November 21, 2010

Kekasih Lama

Dah lama rasanya gua tak tulis cerita panjang-panjang. Ada cerita sedih ni gua nak sampai kan kat anda semua. Sedih giler tu……pastikan tisu berada di sisi anda…

Tersebut al-kisah 2 insan bercinta… yg laki tu nama Razak, yg pompuan tu nama Fatimah. Razak ni panggil fatimah ni sebagai ‘imah’ je (nak kasi nampak manje le tuh). imah ni lak panggil razak ni ‘abang’ je cos diorang ni dah close, lagi pun razak ni lagi tua drpd imah 4 tahun. Entah macam mana, diorang ni kena berpisah dlm jangka masa 3 tahun. Razak tu kena gi UK . lama gak tuh… Imah ni kesepian le kat Singapura. Since dah pisah lama gak.. then imah boring dok umah sorang …Ada lak mamat yg bernama kamarul dtg jumpa imah. mula2 imah dgn kamarul ni kawan je, kamarul ajak gi shopping, gi makan satay, gi bowling. Entah macam mana, hati imah
ni dah terpaut lak kat kamarul nih… maka hilang la bayang2 razak drpd hati imah..

Setelah genap 3 tahun.. razak pun pulang ke singapura. Beria2 le mamat nih nak jumpa imah. belum sempat nak call imah, razak ternampak imah dgn kamarul tengah date kat tengah2 town.
maka berderai le jiwa raga razak.. sedih je mamat tuh… tak lalu makan. at the same time.. imah dok jalan2… sembang le dgn kawan2 dia.. ntah camna dia dpt tahu kamarul tu laki org. imah pun peras..cuba nak kembali kepada razak. Masa tu dia lom tau lagi razak ni dah balik singapura.

Razak pun memberanikan diri dia… jumpa imah. dia gi le rumah imah. muka razak masam je.. imah tanya le apasal masam. razak cakap..”susah lah.. aku dah tau apa yang ko buat masa sepeninggalanku” imah terperanjat… “err bila masa lak nih.. aku setia apa…” kata imah razak berkata… tersedu2.. ” Aku sudah tau perhubunganmu dgn dgn kamarul …” imah terdiam… “tamat lah hubungan kita disini sahaja …” tambah razak. Razak amik gitar kapuk yg dibeli drpd UK tu……seraya berkata ” dengarlah lagu ini…, khas untuk mu…” razak start nyanyi sambil menatap wajah sedih imah yg sedang menangis…

I can tell by your eyes
That you’ve probably been crying forever
And the stars in the sky
Don’t mean nothing to you
They’re a mirror
I don’t wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little bit longer
If I stay here won’t you listen
To my heart, ohhh, my heart

imah terdiam… masih menangis….razak sambung…

If I stand all alone
Will the shadows hide the colours of my heart
Blue for the fears
Black for the night’s fears
The stars in the sky
Don’t mean nothing to you
> They’re a mirror

I don’t wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little bit longer
If I stay here won’t you listen
To my heart, ohhh, my heart

“suara razak terus mendayu2….

“My heart, oh my heart, this old heart………”
“I don’t wanna to talk about it, how you broke my heart.
But if I stay here just a little bit longer,
if I stay here, won’t you listen
to my heart, oh, my heart? My heart, oh, my heart!”

razak ulangi phrase yg sama…….imah terdiam…walaupun
air mata masih mengalir…

My heart, oh my heart, this old heart………”
“I don’t wanna to talk about it, how you broke my heart.
But if I stay here just a little bit longer,
if I stay here, won’t you listen to my heart, oh, my heart?
My heart, oh, my heart!”

setelah tamat lagu yang dinyanyikan oleh razak untuk imah itu… tiba2 mulut imah berkata … ” abang, imah nak beritahu abang sesuatu” “katakan lah duhai imah” jawap razak dengan suara perlahan… ” err…… err…” kata imah dlm keadaan bersalah…”katakan lah .. katakan lah imah.. abang sanggup terima…” tambah razak…perlahan2.. imah berkata

“abang…”
“sebenarnya… imah tak paham bahasa Inggeris…”

Tanpa kulit di kulit

November 19, 2010

Tips untuk tidak di rompak

1. Untuk rumah, pasang perangkap tikus sebanyak mungkin, letakkan umpan emas atau besi atau duit.

2. Untuk melindungi kereta anda, langgar apa-apa agar kereta anda kemek, pancitkan tayar anda, beli rim second hand yang buruk, beli ezsos paling murah dan jangan letak stiker pada kereta anda.

3. Untuk motor, pancitkan tayar, cabut spark plug dan sentiasa memastikan tangki minyak kosong.

4.Untuk anak anda, beli pakaian bundle untuk mereka pakai, beri hanya 50 sen sehari pada mereka.

5. Untuk anda sendiri, jangan suka menunjuk (berdosa tau !!!)

November 14, 2010

Redup Pemikiran



Cuaca redup-redup.
JOM RACING KALAU BERANI!

November 9, 2010

Orang Gila!

kalau tulis blog pakai lutut jadi apa?

October 17, 2010

Saya pemandu berhemah.

What kind of drivers are you?

1. One hand on wheel, one hand on horn: IPOH driver

2. One hand on wheel, one hand out the window with cigarette: KEPONG driver.

3. One hand on wheel, one finger out window, cutting across all lanes of traffic: DOWNTOWN KUALA LUMPUR driver.

4. One hand on wheel, one hand on parang, foot solidly on accelerator: JOHOR driver.

5. One hand on wheel, one hand on non-fat double decaf cappuccino, cradling cell phone, brick on accelerator, hands-free on the lap: BANGSAR driver.

6. Both hands on wheel, eyes shut, both feet on brake, quivering in terror: FOREIGNER, driving in MALAYSIA .

7. One hand on 12 oz. double shot latte, one knee on wheel, talking on cell phone, foot on brake, mind on radio game, banging head on
steering wheel while stuck in traffic: SUBANG JAYA DRIVER.....on the Federal Highway!!!

8. One hand on wheel, one hand on passengers head rest, alternating between both feet being on the accelerator and both feet on brake, throwing rambutans or durian shells out the window: KARAK HIGHWAY ; KUANTAN driver.

9. Four-wheel drive pick-up truck, READY-TO-KILL attitude, rear window stickers read "Make my day", beer cans on floor, wedding ribbon still attached to antenna: CONSTRUCTION SITE....PUCHONG driver!

10.One hand on the handphone, another hand picking nose, One leg on the dash board, another leg crossed on the seat with a beer can
in the middle ~ turning anywhere he likes, parking anywhere he likes, in fact, driving anywhere he likes. aaahhh..... this is a heaven for drivers...... welcome to PENANG !

11. Two hands gripping tightly to the wheel, eyes glued on the windscreen, alternately stepping on the accelerator and brakes every 5 seconds. WOMAN DRIVER!

October 15, 2010

September 24, 2010

Mary Sue di Hotel Mewah

Mary Sue datang ke sebuah kota besar untuk pertama kalinya. Dia check-in di sebuah hotel mewah dan seorang pelayan membawakan begnya menuju ke bilik yang Mary Sue akan menginap.

Mary Sue mengikuti langkah-langkah pelayan itu dan ketika pelayan tersebut menutup pintu, Mary Sue melihat ke sekeliling dan marah-marah kepada pelayan tersebut.

"Anak muda, aku mungkin tua dan kekampungan, tapi tidak bererti aku ini bodoh! Aku membayar mahal untuk tinggal di hotel ini tapi bilik ini bukanlah bilik yang sesuai dengan bayaran itu! Bilik ini begitu kecil, tidak ada kemudahan, tidak ada televisyen, bahkan tempat tidur pun tidak ada!"

"Nyonya, ini adalah lif" jawab pelayan tu selamber.

September 21, 2010

DDD #8 2010





SHUP UP AND LET IT FLY!
Vrrrooooooooooommmmmmmmmm vvvvrrrrrrrrrroooooooommmmmmmmmm

September 3, 2010

Merdeka!

Orang 50an pakai baju melayu dengan tanjak siot.

Raya tahun ni gua pon nak bedal dengan tanjak lah. Sempena 53tahun kemerdekaan.

August 26, 2010

Belum ada masuk meminang

Sama ada jejaka idaman itu akan menjelma tidak lama lagi atau sebaliknya, Julia menyerahkannya kepada ketentuan Yang Maha Esa. Dalam usahanya mencari calon suami, dia tidak menafikan ada beranggapan ‘maintenance’ artis ini tinggi.

“Mereka melihat kereta yang dipandu, baju yang digayakan dan pelbagai lagi sehingga menimbulkan persepsi beristerikan artis ini ‘mahal’. Artis orang biasa juga, ada masa senang dan susah. Tiada banyak bezanya dengan orang lain cuma bidang kerja yang membuatkan kami popular. Adakalanya dalam kerlipan dan limpahan populariti ada rasa kesunyian,” katanya.

-----------------

Julia Ziegler: belum ada yang masuk meminang lagi.

August 25, 2010

Jalur Gemilang


Saya warganegara Malaysia.
Saya pembayar cukai.
Ini negara saya.


August 18, 2010

Aimi Amy

Konvoi bersama,
breakdown bersama,
ketawa bersama,
racing bersama, (walaupon selalu kene tinggal, tapi tetap race jugak..)
Pemergian selamanya...
Al-Fatihah.


Peace in heaven brother..
Aimi Amy.

August 7, 2010

Mat Rempit

A Mat Rempit is a Malaysian term for "an individual who participates in illegal street racing", usually involving underbone motorcycles (colloquially known as Kapcai) or scooters. Not all Mat Rempits are involved in street racing; some of them perform crazy stunts for fun, such as the wheelie, superman (lying flat on the seat), wikang, and scorpion (standing on the seat with one leg during a wheelie).

Mat Rempits usually travel in groups and race in bustling city centres on weekend nights. In recent times, Mat Rempits have been linked to gangsterism, gang robbery[1][2], street fighting, assault[3], vandalism, theft and bullying. Most motorcycles used by the Mat Rempits do not meet standard specifications, or have been modified extensively for greater speed, or just to make the exhaust noisier.

Additionally, some Mat Rempits do not have valid motorcycle licenses, do not pay road taxes, and ride stolen motorcycles[4][5]. A growing number of housing estates have also been turned into racing tracks[6]. It is estimated that there are about 200,000 Mat Rempits in Malaysia[7].

In some other countries, the term Mat Rempit is also used, but more to refer to one as a motorcycle lover or rider (Mat Motor), as opposed to an illegal motorcycle racer. Sometime the terms of Mat Rempit misused to refer any individual who rides an underbone motorcycle. Related to this is the Mat Konvoi, which claim to be the non-racing version of Mat Rempit.


cilok dari http://en.wikipedia.org/wiki/Mat_Rempit

Stop trying to make other people happy

Its their blood business to make them self happy!

June 19, 2010

Cerita Bola 1

England memang terkenal dengan cakap besar, riak, bongkak dan kebodohan.
TERMASUK JUGAK YANG MENYOKONG TEAM ENGLAND!

KAKI BANGKU!

wagwajgajgwajgwajawgjagjagajgwahahahahaha...

June 17, 2010

May 24, 2010

Manusia Bang Sat

Seorang gadis berusia awal 20an menemui seorang doktor pakar jiwa.

"Doktor, saya rasa teramat marah yg sangat-sangat dgn boyfreind saya hinggakan saya memanggilnya manusia bang_sat.
Ada kalanya saya rasa ianya keterlaluan, dan ada kalanya pula saya rasa sememangnya patut saya memanggil dia macamtu.."

"Hmm.. panggilan itu sememangnya satu kejian &hinaan yg agak melampau untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu ada sebab
tersendiri sehingga memangilnya sedemikian. Ceritakan & luahkanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

"Ya memang ada.. pd satu malam kami berduaan di tepi pantai dalam kereta. Dia pegang tangan saya."

"Dia pegang tangan kamu macam ni ke?"

"Ya. Macam yg doktor buat nilah caranya"

"Kalau hanya sebab ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bang_sat. Itu tandanya dia tidak mahu berengang dgn kamu..."

"Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya dan memeluk bahu saya..."

"Dia buat macam ni ke?"

"Ya. Macam ni lah dia peluk saya doktor.."

"Itu bukan bangsaat, itu tandanya dia mahu sentiasa berdamping dgn kamu."

"Kemudian dia cium saya.."

"Dia cium kamu macam ni ke?"

"Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor buat."

"Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil bang_sat.Itu tandanya dia sayangkan kamu."

"Kemudia dia memasukkan tangannya kedalam baju aya & meraba2 buah dada saya doktor.."

"Dia buat macam ni ke?"

"Ya.Macam doktor buat inilah cara dia emperlakukannya.."

"Itu bukan bang_sat, itu tandanya dia mahu mmbelai diri kamu.."

"Kemudian dia menanggalkan kesemua pakaian saya satu persatu.."

"Adakah kamu membantah tindakannya?"

"Tidak. malah saya merelakannya sebab saya sayangkan dia.."

"Dia tanggalkan pakaian kamu macam ni ker?"

"Ya. Sampai saya berbogel sepenuhnya macam sekarang ni doktor..."

"Itu masih belum patut dipanggil bang_sat kerana apa yg dia buat sebab nak mengenali diri kamu sepenuhnya"

"Kemudian dia mencumbui saya lalu mengadakanhubungan seksual sepenuhnya dgn saya..."

.....
...
.....
...

.....
...



"Dia buat macam yg kita buat tadi ker?"

"Ya. Memang itulah yg kami lakukan ketika itu"

"Itu juga masih belum boleh dipanggil bang_sat. Itu tandanya dia memerlukan kamu."

"Kemudian dia memberitahu saya yg dia sebenarnya ada AIDS"

"CHESSSS!!!!! MANUSIA BANGSAAAATTTTT!!!!!"

Semua pekerja klinik terkejut dgn jeritan doktor pakar jiwa itu..

May 9, 2010

Orang JB?!



Gua tengah setting kereta racing khas untuk event ni.
Gua nak bakar line tiram.

April 30, 2010

Sifat Berkira

Kita hidup di dunia ini jangan kira diri kita sendiri sahaja. Kita jaga juga kepentingan orang lain. Semua kehidupan perlu pada pertolongan orang lain. Orang yang ditolong pula harus peka kepada hakikat bahawa tangan yang memberi itu adalah lebih unggul dari tangan yang menerima.

April 18, 2010

Wajib!


Sapa tak tahu SDJ memang PADU!!

March 21, 2010

Kambing!

HIDUP KAMBENG!
HIDUP METAL!

February 11, 2010

Pagi itu pagi minggu. (Part 2)

Sambungan dari Part 1.

Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati. Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia..lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di Genting Highlands dan terus ke tempat kemalangan. Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu.

Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit “Adoi..!” dan jatuh ke bumi. Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris.

Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu lori itu mati. Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi. Polis yang bertugas cuba menyuraikan orang ramai lalu dia menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati.

Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di rumah kami pun mati. Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati.

February 8, 2010

Cerita Sambungan

Gua lupa lah gua ada banyak cerita bersambung sambung lupa nak sambung. Luorang nak gua sambung yang mana?

Malu Sangat Terbersalin

Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif. Dier pun malu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar. Psychologist tu pun cakap ler,

"Cik... keluar lah... aper nak dimalukan... perkara biase jer nih." Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab,

"Tak mau, tak mau, saya malu." Psychologist itu menambah, "Alah cik... tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalam longkang!!"

Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terus meraung bagai nak giler lalu berkata, "Yang tu pun saya gak, uhwaaa..!!!"

January 21, 2010

Bunuh Setan

Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri menceritakan apa
yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya.'Abang,

"abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu bersatu/bersetubuh kan bang, dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan'.

" Kata si suami 'yerr kerr?' Tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kan , betul tak sayanggg? sambil ketawa.. Isteri hanya tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian,

Selang dua hari kemudian,si isteri berkata: 'banggg, jom kita bunuh syaitan... bang'.
Si suami tersenyum panjang.
Selang dua hari kemudian,
si isteri berkata:
'banggg, jom kita bunuh syaitan... bang'.
'takpe...tunggulah malam'.
Esoknya si isteri berkata: 'banggg, jom kita bunuh syaitan...bang' .
Si suami diam sambil mengangguk lemah.
Esoknya si isteri berkata
'banggg, jom kita bunuh syaitan... '.
Si suami tiba - tiba marah dan berkata ...........
'Ayang nie nak bunuh syaitan ke atau nak bunuh abang'

January 11, 2010

Gua dah agak dah

Seorang wanita duduk di bus sambil makan kacang. Agar kelihatan sopan, ia menawari wanita yang duduk disebelahnya.

"Tidak, terima kasih." kata wanita yang ditawari.

"Kacang bisa menggemukkan," katanya lagi.

"Kenapa begitu?" kata wanita yang makan kacang.

"Buktinya, lihat aja gajah..."

January 8, 2010