December 17, 2008

ke ancasa lepas..

hari ni aku pegi Ancasa Beach Resort and Spa di Port Dickson. ada family kumpul2. mungkin akan ada di sini sampai hari Jumaat(kalau aku tak bosan).

memula macam tak nak pegi, pasal ni tahun ketiga berturut-turut family aku buat kumpul2 di P.D. dan aku tak akan pegi P.D. lagi tahun depan!! aku dah kasi warning, kalau nak aku join buat tempat lain! ahaha.

seperti yang aku jangkakan, bosan. baru hari pertama ni. ada banyak budak2 kecik indon kat resort ni. aku rasa diaorg ni misti dari international school kat KL. pasal diaorg ni nampak agak loaded, pakai handpon canggih, dan ada IPod(tak mungkin anak2 brader keje krontrek). Swimming pool diaorg takeover, PENUH! BISING! so lobby wifi ni wa takeover ar.. ada la pakcik sorang ni baca paper. wa rasa pakcik ni ada anak cun. besok wa usha line.

wa nak pegi ronda2 bandar P.D. .. eh dulu Kelkatus (pernah menjadi band brutal death terulung rantau ini) penah main gig kat rooftop bangunan apa tah.

zass..

No comments: