February 4, 2009

Today is the day

i DoNt WaNt To MeEt PeOplE WhO TypE liKe THiS bEcAusE TheY ArE UsuAlly IdiOtS.

Dah lama gua nak luahkan perasaan yang terpendam ni. Hari ini adalah harinya gua nak lepaskan rasa tidak puas hati gua terhadap sesetengah manusia. Gua tahu ini bukan hal gua kan, tapi gua pelik siak. Apasal ada orang suka taip macam di atas ni ha?

RAJIN NAK MAMPOS!

besor kecik besor kecik. gile! Orang gile pon tak ada keje nak tekan shift banyak kali. Bukan nya cantik pon, buat sakit mata baca ada la!!

atau memang ada cara nak convertkan font jadi besor kecik?

TOLONG ajar gua kalau ada. Gua pon nak tahu jugak dol!!! nanti kene cop outdated.

4 comments:

Juliana Edgar said...

HAHAHA tu la I pn nk tahu gak kot2 ada font camtu!

Si Jambi Darat said...

haa..aku baru nak nak usulkan hal ni..aku pun pelik rajin sgt nak wat font camtu..
ko tgk blog ni: haikalisme.blogspot.com

chuel said...

ada skill terpendam diaorg ni tak nak kongsi2.

hahaha warna warni siak blog tu! stress dol baca tulisan mcm tu. rasa cam nak baling je kasut dr martin 18lobang gua.

budak sengaL`s said...

sAyA pUn suKa TypE BesO keCiK BEsoR KeCIk seBAb iA SanGAt SErONoK.. Tak CayA CUba ANdA TRy he HE he HE.. beEsT Apa. TEkaN JE apA yaNg PAtOt HaHAHahHAHhahH..

muakakakaka.... giLE jD TAk?