March 10, 2009

Masalah Perempuan

Gua tak tahu lah apasal. Pelik juga, nak kata tak hensem, ada rupa jugak.. kereta pon gua ada. Rumah ada. Tapi gua tak tau apasal awek-awek susah nak melekat dgn gua. Keluar date 1-2 kali, lepas tu terus kene ignore. sms tak reply, call taknak angkat. confuse siak.

Apa masalah gua sebenarnya? cubalah awek-awek yg ignore gua ni kasi tahu. komunikasi, kasi tahu apasal ignore gua. Gua pon ada perasaan siak. Cuba cakap terus terang 'u ni bosan sebab tu i ignore u, paham?' .. 'u takde style.. i suka yg stylo.. koler pacak.' .. 'time dating mata u liar asik tgk pompuan hot lalu lalang.. i ni depan mata u.. u tak tgk pon.' ..' kete u comel sgt i jeles!'

kasi tahu la wei. Umur dah lanjut. Presure ni.

9 comments:

J MAIDEN said...

cube cari jawapan tu sendiri

ciKenit said...

alahai...
lek ah pakcik kentang.
hehe.
;))

one love said...

hhehheeh suruh deme trus terang depan mata :)

Modandi said...

ni laa jawapan dari kaum2 perempuan. sama je korang ni.

ciKenit said...

alahai, emosi plak dia.
sebenar nye laki pun ramai buat macam ni pade pompan.
so, mungkin jawapan same la macam kenape laki tibe2 ignore pompan.
kan?

maybe just like you...
pompan tak hot, trus malas nak layan.
betul?
hehe.
=)

Suffian salim said...

huhuhu..lelaki didalam dilema..sama mcm saya..

Modandi said...

biasa laa tu brader. lelaki2 hot macam kita ni. ramai sangat pilihan. haha

budak sengaL`s said...

presure?

x yah presure.. macam bro cakap bro ada semua..
perempuan yang ignore bro tu mungkin dia.. sakit mentaL..
just wait..ok

jap lagi i sampai
(hehehhehehehe)

Amier said...

Tips ngorat awek

http://awekscunz.blogspot.com/