January 28, 2009

Gua ni sebenarnya cool orangnya

gua memang penyabar walaupun hati gua cepat panas atas sebab genetik. Walaupun bila drive keta. Walaupun bas pukimak kat belakang nih flash flash suh gua laju padahal gua kat lane paling kiri pegi ah potong dua lane kat sebelah gua kosong, bahana bahalol.

Walaupun kereta kat belakang nih horn suh gua jalan kat trafik light padahal lampu hijau baru muncul dalam 0.001 saat pukimak pantat kau tak geti sabar kau ingat gua tak nampak ke puki enggkau gua pakai cemin mata hitam yang mahal lens dia terang bodoh bukan macam cemin mata sungai wang kau yang tinted macam cibai pasal nak sorok kenyataan yang dia takde nilai-nilai penjagaan optik yang piawai, pantat.

Walaupun awek kat keta sebelah nih chun gila pastuh balak kat sebelah dia yuppie macam bagus pakai shirt putih dengan muka pukimak dia, padahal tah-tah dia sebnarnya dia ok tapi saje je nak bengang pasal ada awek cantik kat sebelah dia sebab kat sebelah gua hanyalah ada wallet dengan handphone gua yang gua letak situ sebab gua tak selesa drive dengan diaorang kat dalam poket gua.

Walaupun macam-macam senario lagi.

Tapi .. semua kesabaran itu buleh hilang dalam sekelip mata, kalau gua tengok bahasa kita dirosakkan. Bahasa itu cermin budaya.

2 comments:

Juliana Edgar said...

HAHAHAHA! Mcm2 lah haih.

Anonymous said...

macam2 ada.