January 7, 2009

Lawak Saodah di tahun baru


Gambar ni tak ada kene mengena pon dgn pos. Saje buat cuci mata.


Aku tengah chat, sekali ada member aku buat lawak. Hahaha, kesilapan dalam keyakinan.

[chuel(bukan nama sebenar)] birthday *someone* in january

[saodah(nama sebenar)] kesian orang lahir awal awal ni
[saodah(nama sebenar)] sebab kalau lewat sikit
[saodah(nama sebenar)] sure diorang technically setahun lebihmuda

[chuel(bukan nama sebenar)] hahaha
[chuel(bukan nama sebenar)] lebih tua ah
[chuel(bukan nama sebenar)] sepak kang

[saodah(nama sebenar)] aaaa bukan salah
[saodah(nama sebenar)] kalau diorang lahir LAGI awal
[saodah(nama sebenar)] so diorang setahun muda

[chuel(bukan nama sebenar)] apa nih

[saodah(nama sebenar)] yg tak tahan tu, kalau lahir 1/january/1981

[chuel(bukan nama sebenar)] kalau lahir laqi awal
[chuel(bukan nama sebenar)] lagi tua lah
[chuel(bukan nama sebenar)] isk
[chuel(bukan nama sebenar)] kau tak tahu kira ke
[chuel(bukan nama sebenar)] cuba kalau dia lahir 31 disember 1980
[chuel(bukan nama sebenar)] tak ke lagi tua
[chuel(bukan nama sebenar)] isk
[chuel(bukan nama sebenar)] KAU GILA

[saodah(nama sebenar)] oh ye ek
[saodah(nama sebenar)] hahahahaha

[chuel(bukan nama sebenar)] KAU GILA

[saodah(nama sebenar)] alah

[chuel(bukan nama sebenar)] HKWAHHHKHKGHKAGA

[saodah(nama sebenar)] haha lupakan
[saodah(nama sebenar)] hahahahahaha

[chuel(bukan nama sebenar)] KAU GILA

[saodah(nama sebenar)] macam malu jap

[chuel(bukan nama sebenar)] WHKAHKRHKAGHKAKHGA

[saodah(nama sebenar)] hahahahahaha

[chuel(bukan nama sebenar)] KAU GILA
[chuel(bukan nama sebenar)] kau gila
[chuel(bukan nama sebenar)] wakhrkahghkaghkahkgahgkah
[chuel(bukan nama sebenar)] whkarhkahkgahkgahkgahkgahkghkaa
[chuel(bukan nama sebenar)] whkarhahkgahka.. (tegolek golek tak leh hendel)

3 comments:

Jimbo said...

apa barang pagi-pagi baca utusan online...

chuel said...

wa blur arr

chuel said...

jimbo, parkinson makcik wa ada 4 bijik. ingat nak lelong cam lu jugak la.. lu nak kolek royalti ke?