January 5, 2009

Maturity

nih minggu lepas punya cerit, gua dapat one of those you know telemarketing calls.

awek telemarketing: hello, ini encik bla bla bla?
gua: hu'uh
awek telemarketing: encik dan pasangan encik telah dijemput bla bla bla bedeblablabla
gua: ok...
awek telemarketing: ...
gua: .....
awek telemarketing: encik nih dah kahwin ke?
gua: tak
awek telemarketing: encik umur bape?
gua: dua ploh nam
awek telemarketing: tapi suara macam dah matured je?
gua: tak lah (blur)
awek telemarketing: tapi encik program ini untuk orang yang dah kahwin
gua: eheh saya tak kahwin lagi
awek telemarketing: kami dapat nama encik daripada list maxis bla bla bla
gua: saya tak kahwin lagi (malas nak fikir apa nak cakap)
awek telemarketing: oh ye eh takpe ah bla bla bla tata titi tutu daaaaaaaaaaaa~! (TQ je sebenarnya dia ucap saje tambah garam)

sejak bila pulak umur dua puluh lebih belum matured? sigh bebudak zaman sekarang.

2 comments:

n a r d indie winkie said...

hoh? cam takde motif jek awek tu call. hehe.. mesti bengang jek pastu.:-p

krokos said...

nard: tulaa pasal... tapi dia di bayar untuk buat keje2 mcm tu.. nak buat mcm mane kan.. layan je laa gegege..