January 29, 2009

I dated Katherine Heigl

Fuh pasal title hari ini. Gossip liar je tu.
Sambil minum kopi dan cicah roti bakar petang-petang ini. Bikin lah smart TAG dari Juliana. Ini pon pasal dia suka kereta Beetle. haha. kalau tak memang jangan harap la.

Okay, here’s the rule : Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.

– The age of next birthday –


Gua search tapi tak ada apa kuar yang menunjukkan umur gua. Tapi ada kuar yang paling dekat dengan umur gua. 'Ampat tahun la.'

- Place i'd like to travel -



gua nak pegi sini. style kan.


- Fav place -


Fav place gua adalah bilik tido gua. pasal gua suka tido.
- Fav food -

Ini gambar hiasan sahaja. Gua tak ada fav food. gua hentam semua.
- Nickname I had -


Yes!! sedap kan nickname gua. gua tau, luorg semua nak pegi kedai beli.
- Fav colour -


Ye gua suka warna hitam.
- College major -



Ini adalah marketing mix atau lebih dikenali sebagai the 4P. 4P ini untuk poser sahaja, kalau orang advance macam saya ada 8P. Ok, Major saya adalah marketing.
- Wish list -



Hot kan? ini wish gua. Wish list sepatutnya ada list kan? tah gua tengok semuaorg taruk satu je.
- Tag 7 ppl -

Gua telah melanggar undang-undang smart TAG sedunia dengan tidak mengTAG sesiapa.

5 comments:

Juliana Edgar said...

HAHA Beetle.
Eh lawaa bilik tido XD

Anonymous said...

wei tu bukan i punyer bedroom ok. my bedroom rockerss punyer bedroom.

Juliana Edgar said...

Elele malu2 weh chill aa ngaku aa
haha

jojie Oh! said...

haha bilik tido tuh besh!! color pink..shomel :)

Anonymous said...

eh eh bilik tido not mine! gua rockers. bilik tido gua ada darah2 kat dinding.