January 12, 2009

Hari ini gua poser!

Aku bikin bende haram ni bukan macam orang-orang lain sebab diaorang bosan ke apa ke apa.
Tapi aku buat ni nak jaga hati kawan, dia dah lah jambu dan boncit nanti tak buat mengadu kat awek dia tu yg aku malas layan dak2 jambu ni. Aku malas buat bende2 ni sebenarnya, pasal macam blogger poser! kawan punyer pasal aku kasi kali ni terlepas, lagi pon time-time lunch hari ni tak nak buat keje pon malas. so, hari ini gua poser!

1. Anda rasa anda hot?
Define hot 1st.
Hot dari segi cuaca, gua hot, cuaca hari ni hot! semalam Manu maderfaker menang pon gua hot! tapi ada hot chick ramai. Aku suka tengok hot chick, best. macam korek telinga guna cotton butt...haaa.. layan je.
-
2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini?
Aku suka gambar ini pasal, aku tahu korang jeles dengan apa yang aku sedang pegang dalam gambar ini! haha..rare kan?? kan?? Ini antara koleksi barang rare aku. Ada bran?

4. Bila kali terakhir makan pizza?
Kali terakhir makan pizza ori punya masa pegi Italy tahun lepas. Masa tu sebelom match AC Milan vs Lazio, dan AC Milan macam biasa dengan gah menang 4-0.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Exhumed - Vacant Grave. Apa lagi nak cite pasal exhumed? POWER!

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Aku macam biasala.. layan MIRC. oldskool beb. YM poser!!

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
Chuel- nama legend gua dari zaman kegemilangan gua di SDJ.
Nash- nama omputeh gua, biasa gua untuk cari makan je. awek2 suka nama ni. cute n sweet.

8. Tag lagi 6 orang.
Aku tag 2 orang je.

  1. Juliana Edger
  2. Nard Indie
sapa yang tak kene tag tapi nak buat suka hati hang. nanti kasi tau lah aku korang ada buat, nak tahu jugak sapa yang rajin buat bende tag2 ni.

(Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag.)
9. Sapa No 1 anda?
Tah tak kenal, dia orang paling latest komen blog aku, so aku rasa nak tag dia.

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
-

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
-

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
-

13. Siapakah orang nombor 2?
Dia ni hari tu kasi aku award. Award untuk apa pon aku tak tahu. Oleh itu aku tag dia.

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
-

4 comments:

ceri masam said...

poser... heheh asal jangan faker!

:)

Modandi said...

hah..fucker not best meh?

Juliana Edgar said...

Thnks yo POSER! Haha

Si Jambi Darat said...

POSER! madefaker!
hahaha