January 7, 2009

worst enemy

tadi aku drive kat nkve, kat tol tol jam gila, padahal lepas junction tuh takde jam, kenapa jam in the first place? kenapa jam padahal sebenarnya tak jam. argh.

lagi 5 kilometer sampai rumah dowh. aku tengah tension nih. sebab perut lapar kot. arghhhhhhhhh. fuck telefon lak bunyik. argh aku tengah tension nih kau membising lak pukibai. aku amek telefon tuh aku bukak tingkap aku terus baling ke jalan.

except, dia tak end up kat jalan. dia teros menembusi tingkap kereta sebelah aku. padahal aku tengah jam, takkan ah aku baling dia teros ke mana mana kecuali ke kereta orang lain kan? apekebuduhnya itu pun tak leh budget. argh. pecah cermin minah tuh pastuh terus bende tuh POOP landing baeknya kat muka minah tuh, macam penampar, except that penampar ini sebijik telefon yang boleh terima signal wi-fi.

okaylah jam jam pun mana buleh biar je kan belah. depan tuh ada petronas, lepas petronas dah tak jam, tapi takpe ah berenti kat petronas.

aku keluar keta, aku terus macam tadah muka, kira aku cam depankan sikit muka aku camtuh. sebab bersedia nak kena maki. maka berlumbalah air liur minah tuh untuk sampai ke garisan penamat yang merupakan muka aku yang hensem nih.

macam-macam carutan bersepah sampai ada yang mungkin dia invent sendiri kot.

pastuh awek tuh senyap. and dia pandang muka aku. BERSAMBUNG.

No comments: